ÁSZF
Álatalános Szerződési Feltételek
Vállalkozásunk működési rendje a napi gyakorlaton alapul és semmi olyat nem tartalmaz, ami már ne lenne kialakítva évek óta. Írásba foglalása egymás munkájának kölcsönös segítése végett vált szükségessé és köszönjük, hogy elolvassa! Mindenkire érvényes, legyen az magán vagy jogi személy, aki a Classical-Stone Kft-től rendel és vásárol.
A Classical-Stone Kft. működési rendje és az abból folyó következmények ismertnek, elfogadottnak és kötelezőnek tekintendők mindenki számára, aki a Classical-Stone Kft számára rendelést küld, visszaigazolást fogad és vásárol. Ez a www.slatelitehungary.hu honlapon közzétételre került és annak nem ismeretére senki nem hivatkozhat.
1. MEGRENDELÉSEK:
Megrendelés: megrendelést, módosítást és bármilyen áruforgalmi kommunikációt csak és kizárólag írásban fogadunk el, hogy ezáltal csökkentsük a rossz megrendelések kockázatát, és hogy Önök tényleg a megrendelt árut vehessék át. Ez az írásbeli kommunikáció két módon lehetséges:
az iroda (at) slatelitehungary (dot) hu vagy
a balazs.santa (at) slatelitehungary (dot) hu e-mail címen.
Megrendelés módosítása a megrendelt termékek módosítása a rendelést követő 24 órán belül lehetséges. Utána a gyárak már nem fogadnak el változtatást, így aztán bármennyire is szeretnénk, mi sem tudunk. Kérjük, hogy ezért figyeljenek oda a megrendelésükre és mi minden segítséget megadunk az esetleges hibák kiküszöbölésére a legutolsó pillanatig, utána viszont változtatást nem fogadunk el.
Szóbeli megrendelés és megrendelés szóbeli módosítása nincs.
2. VISSZAIGAZOLÁS:
Visszaigazolás: a megrendeléseket minden esetben egy árajánlattal mellékelve írásban visszaigazoljuk. A Classical-Stone Kft. és a gyárak visszaigazolása, a szállítási időpont megjelölése pusztán informatív jellegű, mely mindig a visszaigazolás időpontjában aktuális szabad készletek figyelembevételével kerül megadásra. A visszaigazoláson soha nem az áru garantált szállítási időpontja található.
Kérjük a vevőt, hogy a visszaigazolást szíveskedjen ellenőrizni és amennyiben abban változtatni valót talál, úgy arról szíveskedjen mihamarabb tájékoztatni bennünket.
3. ÁRUKIADÁS:
Házhoz szállítás és költsége: a megrendelés végösszege külön tételként feltüntetve tartalmazza a házhozszállítást, illetve annak költségét. Amennyiben Ön házhozszállítást kért, szállítási címtől függően az árut futárszolgálat (UPS, Dachser) viszi házhoz. Az áru átadás-átvétele a kiszállításkor történik. Esetleges reklamáció esetén, ha az áru átvételét követő 24 órán belül írásban megkapjuk a reklamációt (ez az átvétel napja és az azt követő munkanap), úgy azt azonnal kivizsgáljuk és eldöntjük, hogy milyen úton-módon orvosoljuk, illetve hogy abban mi, a szállító vagy a megrendelő hibás-e. A megadott határidőn túli reklamációt nem áll módunkban elfogadni.
Hiányok és eltérések: Az áru átadás-átvétele a vevő által megadott szállítási címen történik: minden tételt dobozra és darabra szükséges átvenni. A vevőnek fel kell nyitnia minden dobozt és egyesével átnézni azokat. Természetesen ez a nagy m2 mennyiség esetén nem lehetséges, de felemelve azokat, egyből látszik ha valamelyik doboz sérült. Az árut gondosan csomagolva szállítjuk. Ha ennek ellenére törötten, hiányosan, eltérő színben érkezik meg a vevőhöz a termék, úgy azt az elszállítást követő 24 órán belül áll módunkban kivizsgálni vagy megállapítani a hiba okát. A gyárak szigorú rendet határoznak meg a reklamációk elbírálására, amiket nekünk is be kell tartanunk az áru megérkezése során. Ezt kérjük Önöktől is. A megadott határidőn túli reklamációt nem áll módunkban elfogadni.
4. SZÁMLÁZÁS ÉS ÁRAK
Előleg: Megrendelés elindításához előleget kérünk, melynek összege jellemzően 50%, de min. 10 000 Ft. Nagyobb értékű megrendelés és/vagy speciális egyedi rendelésre hozatott termékek esetén nagyobb mértékű előleget kérünk. Amennyiben a Calssical-Stone Kft. a visszaigazoláson szereplő szállítási időt teljesíteni tudja, de ennek ellenére a vevő eláll a rendeléstől, az előleg nem jár vissza. A mindenkori árlista a gyártó gyártelepi átvételi árait tartalmazza, raklap, csomagolás és szállítási költség nélkül.
Számlázás és fizetési határidő: az áru átadása készpénzfizetés ellenében, illetve az előleg kifizetése után lehetséges. Késedelmes fizetés esetén a jegybanki alapkamat kétszeresét számítjuk fel. Megmaradt termékek visszavásárlása: a Fogyasztóvédelmi törvény alapján a kereskedő nem kötelezhető a minőségileg nem kifogásolható termékek visszavásárlására. Megmaradt burkolatokat színtónus és kalibrációs problémák végett nem áll módunkban visszavenni.
5. REKLAMÁCIÓK:
A reklamáció elbírálásának megkezdéséhez mindig szükség van a számlára, a reklamált termékkel kapcsolatban a hiba pontos leírására és a fényképekre, a vásárlás időpontjára, a termék mennyiségére, tónusára és kalibrációjára. A felhasználás előtt is látható hibák miatti reklamációt utólag (burkolás után) a gyárak nem fogadják el. Az ügyfél panasza a hatályos MSZ szabályai alapján kerül elemzésre. Ez a szabvány a reklamáció elbírálásának kiindulási alapja.
Reklamációk típusa: törési, mennyiségi, minőségi.
Töréssel kapcsolatos reklamáció: nem csak a gyártónak a raktárban, de a vevőnek is a tőlük elvárható gondossággal kell eljárniuk a termékek átvételekor és mozgatásakor. Ez feltételezi, hogy a kiszállítás/elszállítás napja és az azt követő munkanap elegendő arra, hogy az árut érkezése után mennyiségre és a törésekre tekintettel átvegyék. A kiszállításból eredő reklamációkat az áru átvételekor azonnal közölni kell a sofőrrel, és írásos jegyzőkönyvet kell felvenni.
A mennyiségi reklamáció, amennyiben megérkezik hozzánk az átadást követő nap végéig írásban, gyors elbírálásra kerül. Ha kiderül, hogy valóban több vagy kevesebb áru került kiadásra, úgy azt pótoljuk, illetve visszavesszük.
A minőségi reklamáció teljesen más kérdés, mint a mennyiségi vagy törési. A minőségi kifogást hónapokkal az elszállítás után is lehet tenni. Amennyiben a vevő a dobozok felbontásakor olyan hibákat talál, amik nem férnek bele a szabványokba, úgy ezen hibákról tájékoztatjuk a gyári képviselőket és garanciális ügyintézőket. Ha azonban a vásárló felburkolja a terméket annak a hibái ellenére is, úgy abból kifolyólag semmilyen reklamációt nem fogadnak el a gyárak. Tehát ha már a burkolás előtt látható minőségi kifogása keletkezett a vásárlónak, de ennek ellenére azt felburkolja, úgy arra hiába jelent be bármilyen kifogást, az nem kerül elbírálásra. Továbbá a vevő tudomásul veszi és elfogadja a megvásárolt termékek 100%-ban természetes kőfelületek, egyedi mintázattal és árnyalattal, ezért eltérhetnek a promóciós képektől, valamint a bemutatódaraboktól. Az árut az ebből eredő reklamáció esetén nem áll módunkban sem visszavenni, sem pedig kicserélni.
6. ELÁLLÁS JOGA
Mivel termékeink egyedi, kimondottan a vevő kérésére gyárból meghozatott burkolatok ezért nem áll módunkban visszavenni. Egy ilyen speciális típusú, adott mennyiségű burkolat pontosan olyan, mint egy egyedi, méretre szabott öltöny: csak arra jó, akire rászabták. Ezért ilyen esetekben a vevő a megrendeléssel lemond az elállási jogától.
Classical Stone Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság, 2019. május 4.